Întrebări (mai mult sau mai puțin) frecvente
Cu ce cadență sunt actualizate informațiile expuse prin serviciul de firme?
Un ciclu de actualizare complet al firmelor neradiate (~ 2 milioane) durează aprox. 5 — 6 zile.
Informația de TVA la încasare se actualizează de mai multe ori pe zi.
Oferiți un contract pentru furnizarea acestor servicii?
Termenii de utilizare ai site-ului
constituie contractul care guvernează relația noastră cu clienții. Nu oferim alte contracte individuale, pentru că ne-ar deturna eforturile pe care le depunem pentru a extinde soluția tehnica înspre eforturi administrative.
Cum se raportează limita lunară la ciclul de facturare?
Limita este impusă pe o fereastra glisantă lunară care începe în mod normal în ziua de început a abonamentului tău. Poți verifica fereastra curentă, cât și consumul pe fereastra curentă și cele trecuta din contul tău
De exemplu dacă abonamentul tău de tip startup tău începe pe 15 septembrie, vei putea consuma 5000 de cereri între 15 septembrie și 14 octombrie 23:59:59, alte de 5000 de cereri între 15 octombrie - 14 noiembrie șamd.
Abonamentul tău începe în ziua în care am înregistrat prima plata.
De ce primesc răspunsuri cu codul HTTP 301?
Verifică dacă trimiți cererile pe HTTPS, altfel răspunsul va fi un HTTP/301 redirect permanent.
Există vreo limitare a numărului maxim de requesturi într-un interval de timp, alta decât limita lunară?
Nu. Pentru a menține serviciul în parametrii normali de funcționare, vom impune însă astfel de limite dacă
sunt trimise un număr nerezonabil de mare de cereri într-un interval scurt de timp.
Ce s-a întâmplat cu API-urile vechi?
API-urile vechi au fost mutate pe domeniul:
legacy.openapi.ro
unde vor rămâne disponibile în viitorul imediat.